עיצוב פנים לחדר ישיבות במגדל משרדים ברחובות

תכנון ועיצוב פנים של חדר ישיבות קומתי במגדל משרדים ברחובות

בתחילת שיפוץ לובי הבניין, חברי הועד ביקשו לפרק עבודת עץ דקורטיבית ולהעבירה לאחד מחדרי הבניין. בתום שיפוץ הלובי, כשהם לקוחות שבעי רצון, ביקשו שאמשיך איתם לפרויקט נוסף – לתכנן ולעצב עבורם חדר ישיבות קומתי.

מסתבר שעבודת העץ הדקורטיבית, שפורקה מהלובי, הותקנה על אחד הקירות וזה הפך לאילוץ. עוד אילוצים שהיו בפרוייקט הם: בלי פירוקים, אין אפשרות לחצוב בקירות ויש להיצמד לתקציב מוגבל.

במרכז החדר הצבתי שולחן ישיבות גדול, בהתאם לגודל החדר, שיכול להכיל עד 12 אנשים שיכולים לשבת בנוחות סביבו. במרכז השולחן תכננתי פתח של פנל שקעים וחיבור USB לנוחות המשתמשים בחדר. רגלי השולחן תוכננו כמו גליל מחורץ, דרכם עוברים כל חוטי החשמל והתקשורת ישירות לפנל השקעים.

הכסאות נבחרו בקפידה, מותאמים לגודל השולחן, ונוחים לישיבה ממושכת.

עבור הרצפה נבחר פרקט שחור שמסתיר את הריצוף הישן שמקפיץ את כל מראה החדר.

על שני הקירות הדומיננטים, מול הכניסה לחדר הישיבות, בחרתי טפטים שיתנו תחושה שהחוץ נכנס באלגנטיות פנימה. הקירות האחרים נצבעו בצבע שנבחר ממניפת הצבעים של נירלט.

בפינת החדר נוספו פינת קפה ומדף לאקססוריז בעבודת נגרות מותאמת אישית. בצדי קיר העץ הדקורטיבי נקבעו מדפים נוספים.

את חדר הישיבות מאירים גופי תאורה במראה יוקרתי, שמספקים תאורה נכונה מעל השולחן ותאורה ממוקדת שמאירה את פינת הקפה ואת הקירות הדקורטיביים.

אדניות של צמחיה ירוקה מכניסות אנרגיה של שמחה, רוגע וצמיחה, וכמובן אקססוריז ווילון על החלון, שמשלימים את כל האווירה ליצירת חדר מושלם.

”הגעתם הביתה. Welcome Home“
מאיה קדם, מעצבת פנים
מאיה קדם
מעצבת פנים
שתפו עם חברים: