עיצוב פנים פנטהאוז דופלקס מקבלן ביבנה הירוקה

עיצוב פנים לפנטהאוז דופלקס, חדש מקבלן, דיור למשתכן, ביבנה הירוקה עם נוף פסטורלי פתוח לשדות.

פנטהאוז דופלקס, חדש מקבלן, דיור למשתכן, ביבנה הירוקה, עם נוף פסטורלי פתוח לשדות –  עם קבלת מפתח עבר מהפך.

קירות ירדו, תכנון פנים נוצר מחדש, ועיצוב פנים בסגנון אירופאי קלאסי.

מה כולנו מחפשים בתכנון הבית? – הרבה מאוד מקומות אחסון.

בקומה התחתונה: מטבח, סלון, פינת אוכל, שירותי אורחים, חדרי שינה לילדות ושתי מרפסות שמש.

עם הורדת הקירות בקומה התחתונה נפתח כל החלל המרכזי של הבית.

המטבח, הסלון ופינת האוכל קיבלו אור טבעי גדול שנוצר על ידי מפתחי החלונות של הבית. 

קירות הכניסה לבית חופו בנגרות שנתנה פתרון להסתרת ארון חשמל וארון תקשורת ובנוסף, נוצר מראה נקי, אחיד ויוקרתי עם הנגרות של המטבח.

המטבח – לב הבית, נוצר עבור המשפחה בסגנון קלאסי, בגוונים כהים, עם המון מקומות אחסון, משטחי עבודה גדולים, נראות יוקרתית, אירופאית ואי אכילה שיש בו אחסון, משטחי עבודה ואזור ישיבה.

פינת האוכל

המקום בו כל המשפחה מתכנסת לארוחות ערב משפחתיות.

בפינת האוכל תכננתי ספריית קודש בגוונים של לבן וזהב המסמלים טוהר וקדושה.

ספריית קודש תוכננה עם מקומות אחסון לכל ספרי הקודש ובנוסף, יצרתי בספריית הקודש מקומות אחסון לכלי האוכל מיוחדים מוגשים לשולחן שבת.

הקמין שנוצר בעבודת נגרות מיוחדת מחבר בין פינת האוכל לסלון בגוונים, בחמימות, בנראות. 

הסלון

רכשנו פינת ישיבה יפה, נוחה ומפנקת בשילוב שתי כורסאות מעוצבות ונוחות.

כל קירות הסלון מחופים בעבודת נגרות שנותנת מראה קלאסי אירופאי ומסתתרים מאחוריהם מקומות אחסון.

שטיח שהונח מגדיר את אזור הסלון ונותן תחושת חמימות לכל החלל המרכזי של הבית.

וילונות בגוונים בהירים ורכים נתלו על חלונות שמשלימים את המראה הקלאסי והיוקרתי של הבית.

עבורי, האורחים הכי חשובים בבית הם המשפחה שגרה בו. לכן, יצרתי עבורם בקומה התחתונה שירותי אורחים, יפים ומפנקים כמו במלון בוטיק.

חדר שינה ממ"ד נוצר עבור נערה בת 12 שחגגה בת מצווה. תוכננה עבודת נגרות בהתאמה אישית שכוללת שולחן גדול ללמידה, כולל מקום למחשב ומגירות תחתונות לאחסון. 

בחלק העליון יש טלוויזיה ומסביבה כוורת בעבודת נגרות לאחסון ספרים, מחברות, בובות ואקססוריס. 

מיטה וחצי עם מצעים יפים, כריות, צבע ורוד בקירות, הוספת וילון ושטיח יצרו מראה נעים וחמים.

חדר שינה נוסף שבמקור היה סוויטת הורים תוכנן מחדש עבור 2 אחיות אוהבות לבלות את זמנן יחד.

תוכננה מיטה זוגית לבקשתן, ארון גדול שיספיק לשתיהן, פינה עם נגרות לאחסון תכשיטים ואקססוריז עם מראה מעל.

מקלחת מפנקת לכל הבנות שגרות בקומה התחתונה.

מרפסת שמש שבה הן מורחות לק, מתפנקות ומארחות את החברות שלהן.

קומה עליונה: סוויטת הורים, פינת עבודה, מקלחת זוגית ויציאה למרפסת שמש גדולה ומוארת לבני הבית ולאירוח.

הורדת הקירות בקומה העליונה פתחו את כל החלל לתכנון סוויטת הורים מחדש.

סוויטת הורים מפנקת שכוללת חדר שינה עם שני ארונות גדולים, מיטה זוגית גדולה, שתי שידות לצדי המיטה, תאורה נעימה, וילונות רכים, תכנון מקלחת זוגית כמו במלון בוטיק ופינת עבודה במראה קלאסי.

ברזים, אינטרפוצים וכיור בגווני זהב, ארון כיור בהתאמה אישית, בסגנון קלאסי שנוצר במיוחד עבורם.

במקום קיר כניסה לחדר השינה תכננתי בעבודת נגרות שתי דלתות גדולות שנפתחות לצדדים שנותנות תחושה של מרחב מאוד גדול ובשעה שרוצים יותר פרטיות הן נסגרות לחדר מעוצב, יוקרתי של בית מלון אירופאי.

בקומה העליונה יש יציאה למרפסת שמש יוקרתית שמצוידת בכל הדרוש לפינוק של בני הבית ולאירוח מושלם.

מרפסת שמש מלאה סטייל עם מטבח חוץ יוקרתי שעשוי כולו שיש דקטון, כולל כיור אינטגרלי דקטון, בר ישיבה, גריל והרבה מקומות אחסון. כל זה מתחת לסככת הצללה באווירה של חופשה. שולחן אוכל שעשוי גם הוא משיש דקטון, בנוסף, רחבת ריקודים לחגיגות ומסיבות וג'קוזי גדול.

שכונת יבנה הירוקה

מעבר לעיצוב פנים מרשים אשר מאפיין את פנטהאוז הדופלקס המתואר לעיל ומגיע אליכם ישר מהקבלן, אנחנו רוצים לתאר לכם את הנוף. כאמור, הפנטהאוז מגיע עם נוף לשדות, אך הוא חלק מאזור יפה ועשיר הנקרא "יבנה הירוקה". אנחנו כאן כדי לעזור לכם להכיר את האזור הנחשק הזה.

ראשית, קצת ידע כללי – השם המקורי של שכונת יבנה הירוקה יבנה הוא נאות רבין. נאות רבין, יחד עם שכונת גן ראובן, אוחדו לפרויקט תדהר.

אחד ממאפייניה המובהקים של השכונה הוא שתושביה הם בעלי תחושת קהילתיות משמעותית. מעבר לכך, לא רק שהתושבים שומרים על איכות הסביבה אלא הם שוקדים על טיפוחה, ומציעים בה איכות חיים: ביניהם מרחבים ירוקים, בניית מבנים על פי תקנים של בנייה ירוקה מטעם משרד התמ"ת, בית ספר ירוק, מערכת פינוי אשפה פניאומאטית ועוד.

אם אתם חלק מאותם תושבים ששכונת יבנה הירוקה נראית עבורם כמקום בו הם רוצים לגור אנחנו בטוחים שהם עושים את הבחירה הנכונה עבורם מכיוון שהם מגיעים למקום מקבל, מחבק ושופע.

בנימה אישית, ירוק הוא חלק משמעותי מהחיים ומאפשר חיבור לטבע ומייצר איכות חיים שאין דומה לה. היתרון בלעבור לאזור כזה, במיוחד כאשר מדובר על פנטהאוז ביבנה הירוקה בעל עיצוב פנים יוצא דופן, הוא מטורף ואין שני לו.

היתרון בלקחת מעצבת פנים

  • יכול לחסוך לכם כסף רב – לשלם יותר כסף לשירות אולי לא נשמע לכם כמו דבר שעשוי לחסוך לכם כסף, אבל כשמדובר בעיצוב פנים, לא כך הדבר. על ידי שכירת מעצבת פנים אתם מקבלים גישה לא רק למומחיות, אשר משתקפת בתוצרים אשר הודגמו לעיל, אלא גם קשרים עם קמעונאים שונים שיכולים להוזיל לכם מחירים באופן משמעותי.
  • חיסכון בזמן – עיצוב פנים זה דבר שלוקח זמן. במיוחד כשמדובר בפנטהאוז בעל שטח גדול ורחב אשר דורש הרבה עיסוק. בפועל, כאשר לא לוקחים מעצבי פנים דוחים את המטלות הללו וההשקעה הראשונית בבית לעיתים לא משתלמת מכיוון שלא השלמתם את החלום שלכם. כאשר לוקחים עיצוב פנים מקצועי, הדבר מאפשר לכם להאציל סמכויות למעצבי הפנים שלכם באופן שיסייע לכם להגשים את החלומות שלכם במינימום זמן.
  • עזרה וייעוץ לגבי הסטייל שלכם – אם אתם לא סגורים ב-100% לגבי הסגנון בו אתם מעוניינים לעצב את הבית, מעצבי פנים עוזרים לך לחדד ולהבין מה אתם אוהבים יותר ומה פחות.
  • עוזרים לכם לשמור על מסגרת תקציב – אז נכון, כמו שאמרנו, לקחת מעצב פנים לפנטהאוז שלכם עשוי לעלות סכום כסף מסוים שלא בהכרח תכננתם להוציא. עם זאת, מעצב פנים אשר עוסק בעיצוב פנים שנים ידע להגיד לכם היכן כדאי לבזבז ואיפה כדאי לחסוך באופן שיבטיח שלא תחרגו ממסגרת התקציב שהגדרתם לעצמכם בהתחלה.
  • עיצוב מיוחד – עיצוב פנים דורש ניסיון והתמקצעות. למעצב לרוב יש הרבה הצעות ייחודיות שהוא יוכל להציע כדי לנצל את החלל שלכם בצורה הטובה ביותר בהתאם לצרכים ולמגבלות שיש לכם. כך, יכול להיות שאם יש לכם אלמנטים מיוחדים שתוכלו להכניס, המעצבים שלכם יוכלו למצוא פתרון שהוא גם פרקטי וגם יראה טוב בחלל הבית החדש שלכם.
  • השלמת הפרויקט – הדבר האחרון והחשוב ביותר הוא שעיצוב פנים דורש קשב מוחלט. הרבה פעמים אנחנו דוחים את המשימות האחרונות והקטנות לסוף ולא מבצעים אותם כלל. מעצבי פנים מוודאים שעיצוב הפנים שלכם יסתיים בתוצאה הטובה ביותר ובאופן מוחלט.
”הגעתם הביתה. Welcome Home“
מאיה קדם, מעצבת פנים
מאיה קדם
מעצבת פנים